کیا بچه هاشون انسداد روده داشته چکارکزدین

۳ پاسخ

یه سوالی بچت سندروم دانه؟

بچه خواهر شوهرم اینطوری بود
همون موقع عملش کردن
البته عمل ک نبود یه دستگاه فرستادن بازش کردن
الان ۴ سالشه

بچتون چند هفتگی ب دنیا اومده

سوال های مرتبط

مامان میبد مامان میبد روزهای ابتدایی تولد