کسی اینجا تجربه انسداد شیر داشته؟چیکار کردین؟

۲ پاسخ

نکنه از منم گرفته ک شیر ندارم🥲

با آب گرم باید بشوری و گرم کنی رگا رو

سوال های مرتبط