۴ پاسخ

نی نیت پسره؟

منم لولاینگم
ینی جفت پایینه ولی کامل نه
استراحت نسبی تا کامل
ب پهلوی چپ بخواب
رابطه ممنوع(من داشتم با اینکه خیلییی سطحی بود خونریزی کردم ی وقت استرس نگیری قرار نیس همه ی جور باشن ولی گفتم ک رعایت کنی )
معمولا با استراحت زیاد و تا هفته ۲۰ ام بالا میره
اگ تا اون موقع بالا نرفت ینی باید کل بارداریتو مراقبت کنی چون جفتت دیگ پایینه ک خدایی نکرده دچار زایمان زودرس نشی یا طول سرویکست پایین نیاد
من الان دو هفته استراحت مطلقم ک ببینیم تا آنومالی بالا میره یا نه
توم سعی کن مدتی رو استراحت مطلق باشی ارزش داره ب این ک کل بارداریت با استرس طی بشه

ایستادن زیاد، توالت ایرانی و پله ممنوع

جفتت پایینه
مثل خودم

سوال های مرتبط

مامان لِنیا👼🏻🍭 مامان لِنیا👼🏻🍭 ۷ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی 🎀 مامان نی نی 🎀 هفته بیست‌وششم بارداری