نی نیت پسره؟
منم لولاینگم
ینی جفت پایینه ولی کامل نه
استراحت نسبی تا کامل
ب پهلوی چپ بخواب
رابطه ممنوع(من داشتم با اینکه خیلییی سطحی بود خونریزی کردم ی وقت استرس نگیری قرار نیس همه ی جور باشن ولی گفتم ک رعایت کنی )
معمولا با استراحت زیاد و تا هفته ۲۰ ام بالا میره
اگ تا اون موقع بالا نرفت ینی باید کل بارداریتو مراقبت کنی چون جفتت دیگ پایینه ک خدایی نکرده دچار زایمان زودرس نشی یا طول سرویکست پایین نیاد
من الان دو هفته استراحت مطلقم ک ببینیم تا آنومالی بالا میره یا نه
توم سعی کن مدتی رو استراحت مطلق باشی ارزش داره ب این ک کل بارداریت با استرس طی بشه
ایستادن زیاد، توالت ایرانی و پله ممنوع
جفتت پایینه
مثل خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.