عزیزمواسه سوراخ قلب جنین تون چیکار کردزن
ماساژ میدی شمکمش رو؟
عزیزم یه راهکار موقف بدم بهت تا صبح بخوابه نیم سی سی گلیسیرین از مقعدش بردار بعد شکمو با روغن دم دست هرچی داره ماساژ بده پاهاشو جمع کن باز کن باد شکم دفع بشه بخوابه تا صبح
من دخترم ۸ ماه گریه کرد با این روش کنترل میکردم
یا میبردیم باهمسرم تو ماشین میخوابید
نگران نباش مضر نیس
اینم بادیون
قطره های دیگ مثه گریپمیچر فقط مسکنه ....نفخشو نمیگیره...ولی این بهتره
اگرم از اون نباشه قطره دامیتین ....هر ۱۲ ساعت بهش بده خوب میشه...منم پسرم تا ۱ماهگیش اینجوری بود....الان بهتر شده
عزیزم بچتون اگ پسره شاید التش سوزنی باشه گریه میکنه اذیته ک در اون صورت باید زودتر ختنه بشه....
دقیق حالتو درک میکنم بچم انقد جیغ میزنه از درد🥲🤦🏻♀️خودمم دیگ کزیه میکنم باهاش
منم بچم ٢٢ماهش
یادم ٨٠روز گریه خخخ با بچه
٦٠روز اول سخت
زردی کف دست پا خطرناک
تب هم خطرناک
منم همین الان اومده سراغش طفلی درد میکشه
میذارمش رو پام بخیه هام درد میکنن
ببین ما ی دارو گیاهی مامانم اینا درست میکنیم بچه میدیم واقعا عالیه
بادیون اجغون و نبات و ی دارو محلی به اسم گاتاکو فارسیشو نمیدونم ی چندتا چیز دیگه رو قشنگ با هاون میکوبیم بعد از ی پارچه طوری رد میکنیم تا اخرش همینطوری میکوبیم و رد میکنیم بعدش با شیر مادر یا روغن محلی میدیم به بچه واقعا عالی هست فقط نباید با اسیاب برقی اسیابش کنی میگن اسیاب که داغ بشه اون داروها میسوزه اثر چندانی نداره
به مرور خوب میشه، گریپ میکسچر خیلی خوبه
بهت پیشنهاد میکنم از مام میرابل استفاده کنی اروم ماساژ بدی شکمشو
عوارضی نداره چون خوردنی نیس گیاهیم هس اصن عالیه
فقط باید صبر کنی تا بگذره درکت میکنم چون شدیدشو کشیدم
شبا حمومش کن. ماساژ بده خیلی تاثیر داره پاهاش ورزش بده
یه دوره اس رفته رفته کم میشه نگران نباش دختر من هنوزم یکم اذیت میکنه
هیچ راهکاری نیست گلم فقط صبر و تحمل چون این مرحله هستش و باید طی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.