کسی این کتاب و گرفته برای کوچولوش خوبه ایا؟؟

تصویر
۲ پاسخ

اره من برا صفر تا سه ماه گرفتم اوایل خیلی فایده نداشت
ولی الان هر از گاهی وقتی غلت میزنع می‌ذارم جلوش نگاه می‌کنه براش باهاش شعر میخونم و‌ ادا درمیارم
آنچنان که تعریفش رو میکردن و میگفتن خوبه و جالب ، نبود
یعنی صفحه هاش کم هست و فقط یک یا دوتا شکل توی هر صفحه داره
تکراری میشه سریع

من می‌خواستیم بگیرم
ولی حضوری پیدا نکردم جایی
شما از کجا گرفتی ؟

سوال های مرتبط