وای گلوم داره جر میخوره از درد و سوزش چکار کنم

۵ پاسخ

تخم به

شربت پدی کاف
کتوتیفن

سیب بنداز تو قوری آب بریز چوب دارچینم بنداز بزار بجوشه بشع یک لیوان بعد بخور
غرغره آب نمکم خیلی خوبع

دیفن قرقره کن قورت بده

آخه منم مثل شما دوروزه گلودرد وسوزش دارم
آبریزش بینی وسردرد هم اضافه شد

ببین من باورم نمیشد این راه کار خوب باشه اما ی جا خوندم شیر و زردچوبه بذار بجوشه بعد یکی دوتا قل خورد خاموش کن و از دما ک افتاد ی قاشق غذاخوری عسل بریز داخلش و همینجور ک گرم هستن بخور روزی دوبار اینو بخور عالیه برای التهاب گلو عالیه

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی