من قبلا حساسیت داشتم هرروز میخوردم.حامله شدم چند باری خوردم به دکترمم گفته بودم.اخربن بار بچم سه روز تکون نخورد از بس گیج میکنه و خواب اور دیگه نخوردم.
عزیزم بدن هر کسی فرق داره شاید برا یکی فایدش بیشتر از ضررش باشه برا یکی برعکس
بدنت رو با صدر بشور خنکه برای کهیر خوبه
من سرماخوردم دکترم نوشته مشکلی ندارم الان حالمم بهتر شده
من وقتی بدنم کهیر میزد شیره انگور میخوردم اگه خب میشد دوباره ادامه میدادم اگه نمیشد ماست میخوردم بعدش دوش آب سرد یا خنک بعدش لباس نخی فقط
هر چقدر دارو کمتر بخوری بهتر
منم کهیر میزنم همین الان سیتریزین خوردم..قبلنم خیلی زیاد خوردم هیچی نمیشه
من سر پسرم برا حساسیت دکترم لوراتادین داد بهم باز حتما از دکتر مشورت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.