دخترم تب داره و هر ۵ ثانیه میگه آب بده

۷ پاسخ

ویروس جدیده
من الان دو هفته هست باهاش درگیرم دوتا بچه هام با خودم گرفتیم خیلی بده

بهش بده بدنش داغ هست تشنش میشه

پاشو ابمیوه درست کن گلاب خوبه برا تب

آب بده هر چی ادرار کنه تبش میاد پایین تر

خیلی خوبه عزیزم بش آب بده تبشم میاره پایین

اب خوبه که خواهر بده بخوره .دختر من الان تبش ۳۹ نه دارو میخوره نه شیاف میذاره نه ااااب میخوره دارم روانی میشم

فقط تب داره علایم دیگه ندارع

سوال های مرتبط