۴ پاسخ

دارو سر خود نده، چون علائمی که. میگی ربطی به سرماخوردگی نداره

بچه شما یا دلدرده یا کولیک و نفخه.
داروخانه هم برید برای نفخ بهتون دارو میده.

زیر ۲ماه هیچ دارویی نمیدن بچه من رو بستری کردن

شاید دلدرد میشه

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی