۸ پاسخ

خواهرم بچه سن بچه شماست نمیگیره
خودم بچم نزدیک شش ماهشه میگیرم

من با اینکه تغذیه ام خوبه ولی نمی‌گیرم چون به شدت ضعف میکنم و بعدش عصبانی میشم روی پسر بزرگ و کوچیکم به شرایطت نگاه کن

نه من نمی گیرم به خاطر خودم
شیرم کم نیست
خودم ضعف دارم و حالم بد میشه



نگاه به بقیه نکن خواهر
بستگی به خودت داره
اگر برا خودت یا بچه ضرر ندارد باید بگیری ضرر دارد نباید بگیری
توان ها متفاوت است

نه عزیزم واجب نیست شیرم خشک میشه بعدش میگیرم

نه من نمیگیرم
با اینکه شیر خشک کمکی هم میدم اما اون تایمهایی که شیر خودم میخوره به شدت ضعف میکنم

نه من نمی‌گیرم بخاطر بچم
ولی پارسال با حاملگی گرفتم

نه گلم واجب نیست

بله.

سوال های مرتبط