وزن دهی نان خوبه آخه خیلی آبکیه من نان ای ار میدم ولی میخوام عوضش کنم نمیدونم چی بگیرم دکتر بردم که شیرخشکشو عوض کنه میگه هرچی دوست داری براش بگیر هرکدوم که ساخت بهش بده خودم هنگ کردم با خودم گفتم اگه من میدونستم چه شیرخشکی بگیرم که نمی اومدم اینجا نان ای ار هم وزن دهی ندارم بچم خیلی ضعیفه
ازاد و دولتی ۵۰ تومن اختلافشه منم امروز گرفتم چند تا آزاد
منم اکثرا آزاد میخرم آپتامیل میخوره دخترم
نان میدم
صبح ها سیستم وصله
اسم شیرخشک بچه هاتون چیه؟
ديشب گرفتم سايت قطع بود ازاد حساب كرد😑😑
شوهر من امروز گرف باسهمیه یه دونه
آزاد چند روز پیش گفت وصل شده دولتی
قیمت هم افزایش داشته🤧
من کلا ازاد خریدم این ماه تا دو شب پیش رفته بودم زد گفت سیستم وصله یدونه دولتی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.