۴ پاسخ

منم یک دفعه ایجور شد تازه مال من گلوله گلوله هم شد ودرد می‌کرد رفتم دکتر گف شیر جمع شده بدوشش بهم آنتی بیوتیک داد خوردم خوب شد

اونیکه ازش شیر نمیدی درد میکنه؟حتما بدوشش. فامیل ما دوتا بچه آورد به هردوتا فقط تز یه سینه شیر داد اون سینه هم ندوشید .الان اون سینش آبسه و عفونت کرده و چرک و خون ازش میاد حالش خرابه .حواست باشه خدای نکرده اینجوری نشی حتما بدوشش اگه دیدی خوب نشد برد دکتر . چرا از هردوتا سینه شیر نمیدی؟

حتما تخلیه کن تب شیرنکنی
زیر اب ولرم ماساژ بده
باید دوتا سینه رو بدی

نمیدونم زیر آب گرم ماساژ بده کمپرس بزار ... آبسه نکرده باشه؟ تحقیق کن

سوال های مرتبط