۱۶ پاسخ

نورا
همش قشنگه

من که قراره اگه دختر بود نورا بذارم
بشه‌ نور خونمون🥹

نورا..

هیچ کدوم.
البته نظر منه

نورا ...

نورا و مهدیا زیبان

نورا قشنگه.یه خواننده آلمانی دهه هشتادی بود (،البته میلادی)اسم عشقش نورا بود همیشه اسمشو تو گردنت میاویخت اسمش توماس اندرسون بود.اینه عکسش.
سمت راستی پیریشه سمت چپی جوونیش

تصویر

دختر دار بشم اسمشو میزارم نورا خانم

محناا

نورا قشنگ تره به نظر من

نورا

نورا❤

نورا قشنگ تره

نورا

نورا

نورا بهتره

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من هفته بیست‌وششم بارداری