پسر منم کولیک داشت وااای یعنی تا چهار ماه ساعت یک یادو شب بیدار میشد فقط گریههههههه.هیچ مدلی هم ساکت نمیشد تا چهارو پنج صبح مگر ایستاده میگرفتمش باهاش راه می رفتم هم زمان تکونم میدادم
ای خدا پسره من درست تا ۶ ماه کولیک داشت شب و روز فقط گریه میکرد
نیلا اینجوری بودتا یکساگلی روانیم کرده بود
دختر من ۳ماه اول شب روز گریه میکرد شبا تا صبح گریه میکرد خیلی عذاب کشیدیم تو این سه ماه
دختر من همین بود بعدم رفلاکس داشت که دیگه کلا تا۱۸ ماهگی آروم و قرار نداشتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.