۷ پاسخ

سیب گلابی خام میدی یا میپزی

اونارو بکنه بخوره ک خفه میشه 🥴🥴

نوش جونش

عزیزم اینجوری اسلایس میذاری چجوری میخوره؟من دخترم با دوتا دندوناش تیکه میکنه بعدنمیتونه قورت بده انقد اوق میزنه تامیاره بالا

ای جانم خداحفظش کنه عزیزم

بخار پز میکنید میوه هارو یا خام؟

درشت نیست اسلایساش 😅
من پسرم یه سالگی هم پوره ی درشت میدادم

سوال های مرتبط