عفنت بدبو خطر دارد برجنین

۴ پاسخ

ترشح بد بویی ک سوزش خارش نداشته باشی میگن طبیعی البته دکتر من گفت اگه ن سوزش خارش داری که باید بری دکتر

برا کیسه آب بده ممکنه باعث پارگی کیسه آب بشه

آره خیلی

اره حتما برو دکتر خطر داره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو ۴ ماهگی
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان موحد مامان موحد هفته هجدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان ارشیا مامان ارشیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌وسوم بارداری