خانما تیروئید در بارداری خطر دارد

۶ پاسخ

اگه کنترل شه نه
منم دارم و تحت نظرم

باید حتما قرصشو استفاده کنی عزیزم

دارو بایدبخوری ک کنترل میشه چیزی نیست

اگه کنترل نشه بله عزیزم ولی اگه کنترل بشه نه

تحت نظر دکتر غدد باش
گاهی اصلا نیاز به دارو نیست ولی باید هر ماه آزمایش بدی

هم بالا بودنش خطر داره هم پایین بودنش

سوال های مرتبط

مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ام بارداری
مامان موحد مامان موحد هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته سیزدهم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مانیار 💙🩵 مامان مانیار 💙🩵 ۷ ماهگی