تيروييد بارداري خطر داره

۶ پاسخ

اگه زیادبالا بره بله خطرناکه

من تیروئید بارداری ندارم کلا از قبل مشکل تیروئید دارم 🤦‍♀️😂اما داروتوبخور مشکلی نیست

باید دارو بخوری چون تمام هورموناش رو بچه تاثیر میزاره مستقیم منم تو بارداریم کم کاری تیرویید گرفتم دارو داده دکتر لاغرم دارم میشم تازه

من که دارمش و قرص لووتیروکسین میخورم

بله باید قرص بخوری

ن گلم اگر کنترل بشه خطرناک نیست

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری