اگه زیادبالا بره بله خطرناکه
من تیروئید بارداری ندارم کلا از قبل مشکل تیروئید دارم 🤦♀️😂اما داروتوبخور مشکلی نیست
باید دارو بخوری چون تمام هورموناش رو بچه تاثیر میزاره مستقیم منم تو بارداریم کم کاری تیرویید گرفتم دارو داده دکتر لاغرم دارم میشم تازه
من که دارمش و قرص لووتیروکسین میخورم
بله باید قرص بخوری
ن گلم اگر کنترل بشه خطرناک نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.