اصلاهیچی واست مهم نباشه خودتو واس هیچی نگرانو ناراحت نکن رو بچت تاثیر میزاره
اره ولی نمیدونم چرا من از اون موقع ک باردار شدم همچی رفته رو اعصابم واس همچی حرص میخورم
خطر داره
من جفتم پایین بود یه بار ک خیلی حرص خوردم خونریزی کردم فهمیدم چقدر تاثیر داره
عزیزم دور از جون یه بچه عصبی و پرخاشگر و استرسی تحویل میگیری
تازه اگه سقطش نکنی
پس حتما برو پیش یه مشاور خوب یا طب سنتی خوب
بله اسنرس بده
بله خطر دارد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.