امروز نی نی هام کم تکون خوردن خطرناکه🥲🥲🥲

۱۱ پاسخ

ماشالله ۳قلو برا من یدونس روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنم😩خیلی سخته

چه باحاله که 3قلو داری الهی به سلامتی با داری را تمام کنی و سلامت به دنیا بیان😍

وای خداقوت واقعا
من ی دونس بخدا داغون شدم و خیلی سخته برام حرکت کردن و کار کردن
شما ک دیگ ۳تا هستن واقعااا سخته

جاشون داره خیلی تنگ میشه
نمیتونن زیاد حرکت کنن

ببخشید سه تاش تکون بخوره شما متوجه میشید یا قاطی تکون میخورن

جمعه اس،روز استراحته.
بعدم از امروز خیلی مونده تا شب بشه فرصت بده

مهم اون تکونس نگران نباش😍عزیزم طبیعی ۳ قلوشد یا با ای وی اف؟

اونا هم مثل ما هستن بعضی وقتا حوصله ندارن خستن یا خوابن

انشالله چیزی نیست
منم دخترم چند روز بود تکون نمی‌خورد دیشب تا صبح پدرم رو در آورد از بست لگد میزد 😐😂

ان شاءالله ک چیزی نیست
ی چیز شیرین بخور عزیزم

نه دیگه، تکون بخورن خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی