خانما 38هفته و 4روز بچه کامله؟

۶ پاسخ

اره گلم از ۳۶ کامله

اره عزیزم تایم سزارینته

معلومه ک اره

چه سوال هایی میپرسین ها بچه بعد ۳۵ کامله بعد ۳۶ دنیا بیاد دستگاه نمیره

اره از ۳۶ ما داشتیم به دنیا اومده کاملن دیگه ۳۹ که دیگه خیلی خوبه

بله ۹ ماه تکمیل و نوزلد ترم محسوب میشه.

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد