دلوین یا جانان؟خودم نظرم رو دلوین و دیاره نظر شما چیه

۱۰ پاسخ

هردوتا قشنگن
منم دلوین بیشتر دوست دارم

جانان

صد در صد جانان خانوم

دیار پسره گلم

دلوین بهتره جانان هم قشنگه ولی بعضیا بیشورن مسخره میکنن صداش میکنن جانونی

دلوین

با اختلاف دلوین😍

جفتشو قشنگه. عزیزم

دلوین، دیار مگه اسم پسر نیست

جانان هم قشنگه عزیزم ولی ببین خودت کدوم اسم ب دلت بیشتر میشینه

سوال های مرتبط

مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🎀Delvin✨ مامان 🎀Delvin✨ ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی