برا منم دوروزه خیلی کم شده فکر کنم تو هفته های ما طبیعیه
هفتت پایینه تکون میخوره ولی حس نمیشن همه تکوناش
منم دو هفته کم شده نگران بودم ولی دیدم اکثرا تو هفته های من همین مشکلو دارن فهمیدم طبیعیه
منم دو هفته ست کم شده حرکاتش
اصلا نوع حرکاتشم فرق کرده
ولی دیروز سونو دادم خوب بود خداروشکر
هی کم میشه هی بهتر میشه نگران نباش همین که تکونی حس بشه کافیه
گلم ازهفته۲۸به بعد حذکاتش مهمه الان یهو میبینی کل روزم لگد نمیزنه تو این هفته ها مهم نیس
منم دو روزه همین جوری شدم
دقیقا مال منم .
دیروز که اصلا حتی یکبار هم تکون نخورد😭🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.