اره قبول میکنن من سر دخترم ۳۷ هفته رفتم دکتر جدید
سر اینم ۳۰ هفته
من که زن داداشم موقع زایمان دکترشو عوض کرد اول گفت میام بعدش نیومد دکتری که از اول جاش پرونده نداشته باشی مسئولیتی قبول نمیکنه.
منم میخوام دکترمو عوص کنم ..من سز اجباریم الان کدوم از کدوم دکتر باید نامه بگیرم؟؟؟قبلیه یا جدیده ک میخوام برم پیشش؟؟
والا بوشهر که قبول نمیکنه مگه اینکه یه آشنایی باشه ...من ۳۳ هفته بودم دکترم عوض کردم قبولم نکرد
بتول ساعدی اختیاری انجام میده هیچیم نمیگیره حالا نمیدونم تو این هفتت قبولت میگنه یانه میتونی قبلش زنگ بزنی بپرسی
زودتر بری بهتره
اون موقع ناز میکنن بیشتر میکنن دستمزدو
من رفتم قبول کرد راحت . ولی هزینه سز گفت از اونایی که از اول اومدن پیشم ۲تومن بالاتره .
آره قبول میکنن پول بده همشون قبول میکنن منم هفته پیش زنگ زدم مطب دکتر حقی منشی گفت بیا سزارین اختیاری انجام میدیم دیگه نرفتم دکتر خودم قبول کرد سزارینم کنه
اسم دکترتون میگید منم میخام همین کار کنم
اره اونا پول میشناسن
من رفتم قبول کرد
اره فکنم کیه دکتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.