برابچه ضررداره ولی من دیدم میکشن ماشالابچه هاشون هم انگارعادت دارن چیزیشون نمیشه حتی توبارداری هم ترکش نکردن
من میکشم بعد دوساعت شیرمو اول میدوشم میریزم بعد میدم البته دوهفته شاید بیشتر یبار
منم خیلی دلم میخواد قیلون بکشم اما خیلیی ضرر داره برا بچه😩
اصلا وابدا
نه اصلا هرگز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.