بچه هاتون کیوی میخورن ؟🤣🤣🤣

تصویر
۱۴ پاسخ

زیر یک سال کیوی و توت فرنگی و هلو نباید بدی حساسیت زا هستن

بهش میدم نمیخوره

بعله😂

تاحالا ندادم

ن نمیدم بهش

اونقدرخوشمزه خود هوس کردم

اره خیلی دوست داره
نوش جونش😋

ندادم تاحالا بهش ولی باید امتحان کنم

نه خوشش نمیاد

خیلی دوستداره بچم ولی حساسیت داره کم مجبوره بخوره همونم قرمز میشه

خودم از اون پوست انترش بدم میاد 😂واسه همین هنوز نخریدم بدم بهش ببینم میخوره یا نه

ن خوشش نمیاد

نه منم‌ دوست ندارم😬🥲

عاشقشه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی