مامانا
شوینده لباس نی نی چی خوبه؟

۷ پاسخ

من پینو و فیروز گرفتم لباساشو شستم بوی پینو خیلی خوبه ولی فیروز عطرش کمتره برای نوزاد
در کل دوتاش خوبه

بیبی لند گرفتم لباساشو شستم خیلی خوبه هم از لحاظ پاک کنندگی هم خیلی خوشبوعه

من از هوش مصنوعی پرسیدم، گفت تو ایرانیا پینو از همه بهتره ولی اگر بچه حساسیت داره فیروز خیلی خوبه براش

پینو بی بی
پودر صابون خیلی خوب تمیز می‌کنه

اکتیو شنیدم خیلی خوبه.

من پرسیل کودک گرفتم مالوچسکا هم خوبه

پینو بی بی و فیروز

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری