۲۶ پاسخ

نظرتون درمورد اسم اهورا چیه؟؟؟؟

دخترم رقیه پسرم محمد حسین انشالله

پسرم ۹ سالشه یاسان
اگه دختر دارشدم یسنا

عزیزم درخواست میدی ♥️

اسم دخترمو گذاشتم هانا بچه ی بعدی اگه دختر بشه جانا پسر بشه رایان

ما که اسم ترکی در نظر داریم بزاریم نه فارسی نه عربی

دختر بشه نورا یا نهال. البته هنوزم قطعی نشده تا باردار بشم و زایمان کنم ده تا اسم عوض میشه😅

پسر باشه هنوز فکرنکردیم

https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

دخترداربشم‌بذارم مهرو🥹

انتقال دادی؟

خودم هیراددوسدارم شوهرم ایهان دختربشه ایلین

من دوس داشتم اگر دختر شد بذارم نور ولی چون تک هجایی هست شاید سخت باشه صدا زدنش نوری و نورا صداش کنن بدم میاد ، اسم دختر هیچیییی ب دلم نمیشینه یعنی 😐 پسردارم شدم احتمال زیاد رایان

دخمل آوا.. پسملی آراز جونی

یه اسم بگید که به احمدرضا بیاد

خودم اسم ایلیا دوست دارم با ایلین شوهرم میگن فرهاد و اسم دخترم نظری ندارم آخرش باهم به توافق رسیدیم اسم ارسلان پسر دخترم ایلین

من اسم دخترم سوگند
این تو راهی نمیدونم چیه جنسیتش ولی از خدا میخام پسر بده بهم اسمشو میزارم یاشار

فعلا پارسا یا پرنسا😍 دوسدارم امروزی باشن و غیر مذهبی🫠❤️

من پسرام رایان و سامیارن😍

من خیلی اسم دخترم اسم مارال. مانیلا. و آیلا دوست دارم
پسر هم. مایار. مارتین .

من دخترم اسمش زهراست
این یکی هم اگه پسرشداسمشو میزارم محمد طاها یاعلیهان

پسر ارسلان دختر ارغوان 😍

اسم پسرم علیرضاس
الانم جنسیتش رو نمیدونم هنوز
اگه باباش اجازه بدههههه
دختر باشه زهرا یا حلما
پسر هم ابوالفضل

جنسیتش مشخص نیست هنوز ولی سوین و هیراد انتخابمونه

من دختر ملورین
پسر محمد میران

پسر دار بشم محمد مهدی دختر دار بشم حریر

من ک نی نی ندارم 😂😂😂
خودت چی دوست داری؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری