۴ پاسخ

برو بیمارستان تا نوار قلب ازم خودت بگیرن تپش قلب اصلا خوب نیس

دیگه همینه از این به بعد منم از ۳۰ هفته اونجوریم
مخصوصا وقتی دراز میکشم نمیتونم بخوابم از حس تنگی نفس 😑🤦🏻‍♀️بچه دیگه بزرگ میشه فشار میاره

حتما فشار ت رفته بالا

فشارت رو بگیر

سوال های مرتبط

مامان 🥰😍آسنا🥰😍 مامان 🥰😍آسنا🥰😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری