۳ پاسخ

عزیزم اوایل بچه ها همینجور میشن چون معزشون تازه داره فرمان دادنو شروع میکنه
طبیعیه
ولی اگه دیدی تا ۷_۸ ماهگی موند باهاش برای احتیاط دکتر برو

سلام عزیزم پسر منم همینطور هست

منم بچم وقتی میخواد یه چیزی بگیره کل بدنش به لرزش میوفته یا وقتی که عصبی میشه

سوال های مرتبط