خانما کیا فروردین ماه زایمانشونه؟

۲۵ پاسخ

خانما شما هم حرکت بچتون کمتر شده نسبت به قبل

من فروردین هستم

اينجانب

منم فروردینم احتمالا 26

من انتی زده ۸فروردین ،میتونم بدکترم بگم ۱ فروردین سزارین کنم؟

من طبیعی ۱۲ فروردین هستش چون سز هستم انشالله ۲الی ۳ فروردین میرم سز گلم

من مطابق انتی 26
اما گهواره برام زده 31

منم فروردین طبیعیم معلوم نیست چندمه

منم فروردینم

منم ۱۰ فروردین

23فروردین احتمالا 11 هُم میفته

من 1فروردین دلم نمیخوادزودتر زایمان کنم راهی دارین ب منم بگین

من ۱۲م

سلام منم فروردین خدا بخواد
شما هم حرکت بچه تون تو این هفته کمتر شده؟

پنج فروردین اما سزارین هستم تقریبا میشه بیست اسفند

کیا تو این هفته دردکمر دارن یا بچه حرکت میکنه شکم سفت میشه

منم ۲۴فروردین اگه خدابخاد

منم فرودینم

منم فروردینم ولی نمیدونم دقیقا چندم احتمالا ۱۷

من ۱۴فروردین البته طبیعی معلوم نیس

من🫠🫠

منم واسه ۵ فروردین ولی نمیدونم کی چونکه طبیعی هستم

منم فروردین هستم

سلام گلم
من

من
نمیدونم چندم چون طبیعی هستم

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی