انقباض شکم احا بدون درد یعنی چی ؟؟؟برم دکتر

۲ پاسخ

واسه من گاهی سفت میشه باز شل میشه بدون درد طبیعی هستش
اگه مدام باشع باید بریم

بله برو ولی اجازه نده معاینه کنن بگو سونو بنویسه

سوال های مرتبط

مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی