یعنی سفت شل میشه اما بی درد
منم اینطوریم ولی امروز یکم درد احساس میکنم دیروز بدون درد بود
من سر بارداری قبلیم انقباض داشتم اما هیچ دردی نبود وقتی رفتم ان اس تی توی نوار قلب چهار تا درد زایمان نشون داد چون ۳۴ هفته بودم یک هفنه ب زور امپول و سرم بستری شدم ۳۵ عملم کردن
یعنی بریکستون هیکس
سرچ کن در موردش. خطری نداره
یعنی شکمت سفت میشه اما درد پریودی شدید نداری
اینو منم نمیدونستم ولی روز زایمان قشنگ حسش کردم🫠😅
با درد بود باید بری بیمارستان. اگ انقباض ها منظم هستن برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.