عزیزم من آلان ۱۵ ساله درگیر این قضیه ام و خیلی اذیت شدم سر این قضیه منم شهر غریبم و شوهرم هیچ وقت درست و حسابی خونه نیست،تا دلت بخواد اذیت شدم و زجر کشیدم ولی مجبور شدم ک پوست کلفت بشم ،اذیت میشی ولی باید کنار بیایی باهاش و فقطم خودت میتونی بفهمی ک چ روزای چه عذابهای کشیدی این نظر من بود ک خودم این مشکلو چندین ساله دارم و هیچوقت نتونستم باهاش کنار بیام،حالا بچت ک بزرگتر بشه خیلی چیزای دیگه ام پیش میاد ک بعدن میفهمی
ببین همسرمن ۱۵روز شب کاری داره ۷شب تا۷صبح و ۱۵ روز روزکاری باهمون تایم ساعت شایدم بیشتر ،،،روزا خونه باشه شبا بره سرکار یکم برام بهتر چون هست با کالسکه بچه رو بیرون میبریم و یکم کمک میکنه غذا درست کنم حداقل شب نیست غذا دارم اما روزکار که میشه انگاری تایمی که خونه نیست برای من خیلی زیاد باید تنهایی تاشب منتظر بمونم بیاد ولی باید بگذرونیم هی برم خونه مادرم و بیام بچه هم براش سخته به محیط و اونا عادت میکنه بیایم به پدرش عادت میکنه باز سختیش برای منه
عزیزممنم تهرانم خانواده ام شهرستان قزوین هستن ۶ساعت راه داریم تا بهشون برسیم درسته شاید نزدیک باشه اما اونا کشاورز هستن نمیتونن بیان منم هیچکسی ندارم تهرانم که بزرگ یکی نیست حتی همسایه بیاد ۱ساعت کمکت کنه دلم لک زده برای خواب ،،من زیاد حسم نمیگیره برم دلم زندگی و همسرم میخواد دوست دارم اونا بیان که اونا میگن من برم
خیلی وابسته نشو برو بیا ولی زیاد نمون شوهرتم میخواد پیشش باشی بگین بخندیدین زیادی هم بمونی اون وقت میگن ازدواج نمیکردی تو که همش خونه پدرتی
ولا من فقط میخام فرار کنم ی جای غریبه هیشکیو نبینم
من تهرانم مادر تبریز بود دوتا بچه هامم دست تنها بزرگ کردم
عزیزم درسته سخته ولی شوهرتم گناه داره بخواد همش تنها باشه من وابسته شوهرمم نمیتونم اصلا ازش دور باشم بیشتر از دو روز نمیتونم ازش دور باشم ..شوهرت خدایی نکرده سرد میشه ازت وقتی خیلی تنها باشه فوقش خونتونو ببرین پیش خانوادت ولی تنهاش نزار
میفهممت منم همین جوری بودم
تمام دلم تو خونم میگرفت گریه میکردم همش وقتی میومدم خونه بابام اصلا دلم نمیخواست برم خونم
یه زمانی داره کم کم خوب میشی
الان که من اومدم خونه خودم اصلا دلم نمیخواد برم خونه بابام
به خودت فرصت بده خوب میشی
عشقم من نمیتونم نظری بدم
چون نزدیک مادرمم خیلی هم بهشون وابسته ام
مگه چقدر فاصله دارین عزیزم
نمیشه که همش پیش خانوادت باشی
شوهرت گناه داره دلسرد میشه سعی کن زود به زود بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.