۹ پاسخ

تنها چیزی که سرش استررس نداشتم😂

منم میترسم چون بچم بتنگی نفس داشته
ولی این روشی میرم نمیترسم بصورت ایستاده قرارش میدم روی سینم سرشم به بغل کج میکنم دستاشک تنظیم میکنم بعدش اروم تکسه میدم که حالت خوابیده به شکم میشه تقریبا بعدشم اروغش میگیرم امثرا هم همونجور خواب میره اینقدر جاش خوبه

ب شکم بذارش رو پات
نگاه مث عکس

تصویر

منم همش میترسیدم رو شونه ام راه تنفسش رو بگیرم ولی الان دیگه ترسم ریخته

من میزارمش رو پام مث اینکه بشینه ، یه دستمو از زیر بغلش میگیرم و انگشامو هم میزارم پشت گردنش که سرش اینور اونور نره ، بعد با این دست دیگم پشت کمرشو از پایین به بالا ماساژ میدم سریع آروغ میزنه

وحشت منم هست اصلا نمیتونم اروغ بگیرم میدم ب مامانم فقط میتزسم مامانم بره من بابد چیکار کنم

منم میترسم برا همین اصلا درست نمیتونم آروغ بگیرم
بعضی وقتا شبا که شوهرم خونه اومد آروغش می گیره

رو به شکم میزارم رو رون پام، پاهاش اویزون میشه یه دستمو میزارم زیر سرشو سینش، یه دستمم از پشتش ماساژ میدم، راحتتر اروغ میزنه

الهی 🥺 بچه اولته درسته؟؟ منم از بچه داری میترسم تجربه ندارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی