سلام دوستان برای ترک نخوردن شکم چی بزنم

۶ پاسخ

من لوسیون میزنم بعد از حمام هر روزهم ژل ضد ترک میزنم وبعدشم روغن زیتون میزنم.

دکتر به من روغن بادام زیتون و بچه پیشنهاد داد

به نام خدا هیچی😂😂😂

روغن زیتون و بادوم شیرین رو قاطی کن بزن

من روغن زیتون میزنم

دکتر به مت گفت روغن بادام تلخ بزن

سوال های مرتبط

مامان نورسا ✨ 🎀 مامان نورسا ✨ 🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری