سلام کیا 17 هفته اینجا؟؟؟

۷ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۴ روزمه🥰

من ۱۷وارد شدم فردا یک روز میشع

سلام من 🤰🏻🙂😍

من با طبقه سونو انتی امروز 17 هفته و 1 روزم خانما بنظرتون سن بارداری با سونو انتی درسته یا نه میترسم دیر برم

من سه روز دیگه میشم ۱۷هفته

من ۱۷هفته پنج روز 😍

من ۱۷ هفته و چهارمین روزم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۶ ماهگی