از امروز تو ترک بود😅😅 الان یه روزه پاکه
بهش نمیدیم ولی ببینه میخاد متاسفانه کار کردن هم یاد گرفته بازی مخصوص داره و ... باباش هم گاهی میگه بازی مناسب سنش اموزنده هست که 😅 ولی خب نمیدیم زیاد قائم میکنیم گوشیامونو تا ایشالا از سرش بیفته
خیلی همش میره تو اینستا با این سنش
خیلی وابسته است اینستاهم یادگرفته. جدیداشروع کردم جلوچشماش نباشه به نبودگوشی عادت کنه
نه.
از اول ندادم گوشیو.
بدم بهش خیلی استقبال میکنه ولی نمیدم.
خیلی وابسته بود الان خیلی بهتر شده
رفتم عمل نمیموند وابستش کردن الان در تلاشم جداش کنم
نمیدم بهش مگر دست خودم عکس بچه ببینه
نه .
بله تا گوشی نباشه غذا نمیخوره
نه
یکم وابستگی داشت که اونم از سرش افتاد
نه .
باشه و نباشه فرقی نمی کنه ولی باشه واسه می شینه حسابی
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.