واای دلم میخاد بفمم نینی چیه🥲

۸ پاسخ

من فردا میرم ان تیی بم احتمال داد

الهی هرچی هست تنش سالم باشه

اول میگم انشالله خدابده
بعد میگم بدونیم چیه
بعد میگم ببینم چجوریه🤣
بعد میگم ای کاش زود بزرگ هوووووووو
انشالله زود دنیا بیاد

وای من تنها چیزی که بهش فکر نمیکنم جنسیتشه فقط میگم زودتر روزا بگذره برم سونو بگه سالمه قلبش داره میزنه

دقیقا منم

دقیقااااا خیلی دیر میگذرهه

آخی عزیزم انشالله سالم باشه هرچی که دوست داری هم بشه

سالم باشه انشالله ♥♥

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری