اجیا ظربان قلب بچه ۱۵۱باشه جنسیت چیه

۱۷ پاسخ

ربطی نداره

ربطی نداره گلم

برای من ۱۴۰ بوده الی ۱۷۰ پسر شد ب اینا نیست

عزیزم به ضربان نیست من بچم ۱۵۵ بود گفتن این نشونه دختره ولی پسر بود بچم

ربطی نداره برای من ۱۴۶ بود دختر بود

سر پسر قبلیم ۱۴۰ پسربود الان ۱۶۱ بازم پسره

ربطی نداره من ۱۷۴دختر

دختر ۱۹ هفته یی سنو دیگ نشون میده

جنسیت اصلا ربطی به ضربان قلب نداره

اصلا ربطی نداره

درمانگاه ب من گفت بالای 150 پسر جنسیت

عملی نیستن

ضربان قلب ربطی به جنسیت ندارع اصلا خاهر مال من۱۶۶بود گفتن دختره اما پسر بود

ربطی به جنسیت نداره ولی مال من۱۵۰بود جنسیت پسر

برا من ۱۴۰ الی ۱۵۰بود دختر شد

اصلا ربطی نداره مگه سونو انومالی نرفتی

بالای ۱۴۰ میگن دختر انگار
ولی اینا علمی نیست

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱ ماهگی
مامان هیرمان🩵 مامان هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهفتم بارداری