۳ پاسخ

اره من از‌حماه عصبی بیهوش میشم
بهترین کار اینه سعی نکنی نغس عمیق بکشی
برعکس فکر همه نفس عمیق بدتر میکنه حمله رو
بدتر از حمله ترس تکرارشه

عزیزم من گاهی که خیلی فشار و خستگی بهم باشه اینطوری میشم قبلا سالی یکبار اتفاق می‌افتاد توی حاملگی چند بار اتفاق افتاد که دکتر زنان منو ارجاع داد به متخصص مغز و اعصاب و دکتر بهم گفت نوعی میگرن عصبی هست و ویتامین هام حتما بخورم زیاد به خودم فشار نیارم دیگه بعد حاملگی نشد برم سی تی اسکن کنم که خیالم راحت بشه

نگفت پنیکه؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی