۴ پاسخ

مامان دخترم پسر من ۳۷ هفته به دنیا اومد دکتر میخواست ۳۶ هفته بدنیا بیاره من مقاومت کردم تا ۳۷ شه ال ارژنین خوردم هر روز کلی ویتامین میخوردم اخرش با وزن ۲۲۰۰ قد ۴۶ بدنیا اومد اما دستگاه نرفت زینک هم میخوردم الان شکر خدا همه چیش نرماله

عزیزم توروخدا بچت چند کیلو و چند هفته دنیا اومد چ کاراهایی چ داروهایی چ غذاهایی و چ مکل های مصرف کردی
ال آرژنین لیدی میل انوکسا اسپرین کدوماش

لجبازن ازبس دندون بهونه دخترمن ک نگم برات مخصوصا شب

اره احتمالا

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۵ ماهگی
مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی