مامانابی قراری ددون چجوریه

۲ پاسخ

مهمترینش بی خوابییییی

کم‌غذاشدن.بیخابی لج تاپایین میزاری دوس داره بغل باشه یسره دس ت دهن و گریه و ناله

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۹ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 🧸🖇️ مامان 🧸🖇️ ۸ ماهگی