خانما من چرا شکم ندارم میترسم یکم فقط از پایین سفته

۳ پاسخ

خب خیلی زوده
ماه هفتم ب بعد شکم در میاد
منم ندارم

منم هیچی ندارم🥲انگار شکم اول طبیعیه

هنوز زوده از پنج شیش ماه به بعد کم کم درمیاری
من هنوز کلا یذرع شکم دارم هرجا میرم کسی باور نمیکنه باردارم😐😂مخصوصا شکم اولی باشه یکم دیر درمیاذ

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری