کیا ب بچه دوم فک میکنن؟ منکه غلط زیادی کنم

۱۳ پاسخ

بلانسبت بقیه من گوه بخورم

من دوست دارم اگه خدا لایق دونست بهم داد دوباره شکر
اگه هم نه که بازم شکر خدا برا همه نگه داره همه بچها سالم باشن برا ما هم نگه داره ایشالله
دوست دارم بچه بعد ده سال بچه دار شدم آخه

برا فکر کردن زوده😂

من ب چهارمی فک میکنم 😂

لعنت به من اگه یه روزی بهش فکر کنم

من😍😍

من میخام
جلوگیری ندارم
ولی نمیشه
چون بچه شیر میدم

من متاسفانه 😅🤦🏻‍♀️

اگه شرایط مالیش باشه منم می‌خوام خخخ

من اراد بشه ۲ سالش میارم تا بسه هم بازیش

من، ولی نمیدونم شوهرم با چندسال بعد موافقه اگر دست خودم بود نهایتا با سه سال اختلاف

خب من الان دومیه😂😂

من پارسال میفهمیدم پوشک از ۲۵۰ میره ۷۰۰ و ۱۴۰۰ غلط میکردم ولی الحمدلله الان دوتا دارم

سوال های مرتبط