۸ پاسخ

اره خیلی نمیتونم بشینم تازه من لگد زدن بچه رو هم تو باسنم متوجه میشم🥲

من از سه ماهگی اینجوریم 🥲

آرههههه
من اگه استخون دنبالچه م چسبید رو زمین
دیگه بلند شدم برا کرام الکاتبینه

آخ آخ من میشینم درد میکنه میخوام بلند بشم قفل میشم از درد

زهرا دیشب از درد لگن مثانه گریه میکردما

وای منم تازه لگداشم به دنبالچم میزنه

اره منمممم

آره منم درد دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین روزهای ابتدایی تولد