خانما اسم آرسام قشنگه ؟؟
چند تا اسم پسر بهم پیشنهاد بدید 🩵🩵🩵

۱۹ پاسخ

اره قشنگه ....
ما خودمون امیر علی انتخاب کردیم

برام دعاکن لطفا ، ک خدا ی امیرعلی بهم بده 🥹🤲🏻🥲

خیلی قدیمیه کلی اسم جدید و شیک هست

قدیمی شده

محمد
مهدی
علی

آرسام و مهرسام

بله قشنگه

عماد.. کیان.. مرصاد.. من خودم میخوام بزارم مرصاد😜

اره عزیزم اسم ایرانی هرچی باشه قشنگه

اسم پسر من سامیار ینی پادشاه اتش😁معنی زیاد داره یکی از معنیاش یار پدر هم میشه
اسم اصیل ایرانی 🫠

اره خوبه
آیهان ،آراد،اِلوین

من اسم پسرم آرسام
خیلی دوسش دارم وقتی صداش میکنم خیلی خوش آواس

اره عزیزم 😍

خیلی قشنگه، من به شخصه اسم آرتین رو دوست دارم

اره معنی خوبی داره

سامیار بردیا ٱورهان اَدنان

نویان . شاهان

آره عزیزم
هامین
آیهان
ویهان

خیلی نازه

اره من دوسدارم
خودمم قصد داشتم ارسام بذارم
حالا ببینم نشر همسرم چیه

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرتا💙🥹 مامان آرتا💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سامیار 🩵 مامان سامیار 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری