من 19 میرم 20 تعطیله
میتونی بری ۱۲هفته
من ۱۲هفته و یه روز رفتم
من ۲۴ ام نوبت دارم
۱۲ هفته و دو روز
عزیزم من تلگرام گروه دارم واسه اقدامیا و اونایی که باردارن اگه دوست داشتین بگو بیارمتون
۱۲هفته و دو روز بهترین موقعس
من که یا فردا یا پس فردا که میشم 12هفته و4 روز میرم
منم همون ۱۲ هفته میرم
ایشالله ک همه چی خوب باشه
منم همون موقعه میرم ۱۲هفته چن روز خوبه بهترین موقعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.