۸ پاسخ

من 19 میرم 20 تعطیله

میتونی بری ۱۲هفته
من ۱۲هفته و یه روز رفتم

من ۲۴ ام نوبت دارم
۱۲ هفته و دو روز

عزیزم من تلگرام گروه دارم واسه اقدامیا و اونایی که باردارن اگه دوست داشتین بگو بیارمتون

۱۲هفته و دو روز بهترین موقعس

من که یا فردا یا پس فردا که میشم 12هفته و4 روز میرم

منم همون ۱۲ هفته میرم
ایشالله ک همه چی خوب باشه

منم همون موقعه میرم ۱۲هفته چن روز خوبه بهترین موقعه

سوال های مرتبط