بچه ها کی تحت نظر دکتر سبحانی یا دکتر دوگانی بوده چطوره؟؟

۴ پاسخ

دکتر دوگانی دکتر خوبیه

دوگانی افتضاحه .. به شدت بداخلاقه و بی اعصاب

من دکتر سبحانی هستم ولی مطبش شلوغه چنتا باردار باهم راه میندازه دوتا سوال بیشتر بپرسی میگه چقدر زیاد سوال داری خب زود به زود بیا بعدم زیرمیزی زیاد میگیره ولی بخیه دیدم خوب میزنه

من دکتر سبحانی بودم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان والا💎 مامان والا💎 هفته بیستم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری