توی چله انجام بدین
بعد دو ماه اذیت میشه
میتوتی دو هفتع بشه بهترین موقع هست
نمیدونم
۴ ماهگی
سلام من پسرعمو 14ماهگی ختنه کردم زودم خوب شد،همه ی دکترا اینو نمیگن ولی ی دکتری بهمون گفت حداقل بعد 6ماهگی،وبهترین وقت بالای ی سال هست چونآلتش به اندازه ی کافی رشد میکنه و پوست زیادی بریده نمیشه موقع انزال زیاد پوستش کشیده نمیشه ،ختنه ی قبل اون تو بزرگسالی باعث مشکل براشون میشه،زودانزالی میاره
دو سال و دو ماهش بود
3 تا 6 ماهگی بهترین موقع هست
من که زود میخام بکنم اذیت نشه
من پسرمو ده روزگیش ختنه کردم از بابت اذیت خیلی بهتر بود چون بیشتر میخوابید و چیزی متوجه نشد
ولی اشتباهه
باید بزاری دودلش یکم رشد کنه بعد اینکارو کنی ، ۴/۵ ماهگی خوبه
من پسرم ۱ سالو دوماهش بود
من حدودا یک ماهگی یکم که زردیش خوب شد بردمش بخاطر زردی دکترش گفت زود نبر
من پسرمو 45 روزگی
هرچی زودتر بهتر بعداز۴۰ روز ببرش
من ۱۵ روزه گی بردم
من پسرمو ۳ ماهگی ختنه کردم خیلی زود خوب شد
زود انجام بدی بهتره ی بار ی مرده سی سال داشت اومده بود ختنه کنه میگفت مادرش اینا ختنه نکردن که دیر ازدواج کنه ربطی نداره
چن صفت شده دیگه نرم نیست دردش میاد ازت ی خاطر بومیسازی
۴۰روز به بعد تا نوزاد ختنه کن بزرگ بشه مثل بچه خواهر نقی ادیت میشه
بنظرمن باید توبیمارستات ختنه شون کنن بره
من ۳۰ روزگی ختنه کردم ک ۷ روزه خوب شر راحت
من ندارم ولی تا پوشک میکنی ختنه کن هرچی کوچیکتر بهتر ..عفونت هم نمیگیره
من ک پسرمو میخام ۳ماهگی ختنه کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.